Subject: Ettepanek riigiprokuröri alalisele ametikohale nimetamiseks
From: Mariann Rünk
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Marianne Tiigimaa", "Einar Hillep", "Mari Saarniit"
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:18:20 +0300

Tere!

Saadame Teile riigi peaprokurör Andres Parmase ettepaneku nimetada Alan
Rüütel alalisele riigiprokuröri ametikohale alates 18.11.2024.

Alan Rüütli avaliku teenistuse staaž seisuga 17.11.2024 on 10 aastat 9
kuud ja 2 päeva ja prokuröristaaž 17.11.2024 seisuga 7 aastat 11 kuud ja
21 päeva.

Heade soovidega

 <http://www.prokuratuur.ee/>

Mariann Rünk
Nõunik
Personalitalitus

     5858 0757
  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada.
Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.